Reklamacje

Reklamacje/Zwrot/Wymiana

  • 1. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie posiada gwarancję i podlega wymianie, jeśli posiada wady fabryczne, lub został uszkodzony mechanicznie podczas transportu.
  • 2. Po wykryciu wady prosimy o kontakt z firmą Firefactory w celu ustalenia sposobu wymiany produktu na niewadliwy, i odesłanie towaru wraz z rachunkiem z nim otrzymanym. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do naszej firmy za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zostaną Państwu zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uwzględnieniu reklamacji.
  • 3. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy do wyboru inne dostępne produkty, lub zwrócimy Państwu pieniądze.